הרצוג: לפיד הוא איש ימין שמוביל מפלגה ימנית שמסתתרת

    זה אכן כואב מאוד שאדם חייב לפנות את ביתו אבל נעשה פה מעשה גזל והציונות נבנתה על גאולת קרקע ולא על גזל קרקע. אני כואב את העובדה שהמתיישבים סירבו למתווה
    שלמה בן יוסף 4 Comment on הרצוג: לפיד הוא איש ימין שמוביל מפלגה ימנית שמסתתרת

    "אני עדיין דבק בדעתי שכדי להחליף את נתניהו צריך גוש גדול ורחב של מפלגות, תנועות ואישים מן המרכז, שילכו ביחד. אני הנחתי את התשתית לכך בהקמת המחנה הציוני עם ציפי לבני ואני מקווה שנצליח לממש זאת בעתיד"

    צילום: פלאש90
    זה אכן כואב מאוד שאדם חייב לפנות את ביתו אבל נעשה פה מעשה גזל והציונות נבנתה על גאולת קרקע ולא על גזל קרקע. אני כואב את העובדה שהמתיישבים סירבו למתווה
    16:58
    13.05.24
    מנחם טוקר No Comments on המציל חוזר לזוועות: "הצלנו לפחות שישים אנשים ממוות בטוח"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג, השתתף תוך חילול שבת צורב באירוע שהתקיים בתיאטרון הלאומי הבימה ואמר: "לפיד אמר תיאורטית שאם הוא ירכיב את הממשלה, הראשונים שהוא יפנה אליהם אלו הליכוד. כלומר ביטן ואלקין וכל מה שהם מייצגים. כי בסופו של דבר לפיד הוא איש ימין שמוביל מפלגה ימנית, שמסתתרת בסבך התחפושת."

    "יש דבר אחד ששנינו הסכמנו עליו ושוחחנו עליו השבוע והוא שיש להוביל לפיזור הכנסת במיידית. פרשת הצוללות, חוק ההסדרה ופרשת עובדי המדינה, אלו עילות דרמטיות שמצדיקות את פיזור הכנסת וסיכמנו שנפעל בתיאום ככל הניתן לקידומו." אמר הרצוג והוסיף, "אני עדיין דבק בדעתי שכדי להחליף את נתניהו צריך גוש גדול ורחב של מפלגות, תנועות ואישים מן המרכז, שילכו ביחד. אני הנחתי את התשתית לכך בהקמת המחנה הציוני עם ציפי לבני ואני מקווה שנצליח לממש זאת בעתיד."

    בהתייחס לעמונה והפינוי הצפוי, סיפר הרצוג כי, פגש את חלק מהנהגת עמונה לפני כמה שבועות, "מדובר באזרחים ואנשים טובים של מדינת ישראל. זה אכן כואב מאוד שאדם חייב לפנות את ביתו אבל נעשה פה מעשה גזל והציונות נבנתה על גאולת קרקע ולא על גזל קרקע. אני כואב את העובדה שהמתיישבים סירבו למתווה."



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אמירה טפשית משרתת את לפיד

    2. 2

      בדיוק הפוך הוא משרת את עצמו כדי להחזיר בריחת שמאלנים

    3. 1

      מסכן נתניהו אומר שהוא שמאל הרצוג אומר שהוא ימין כנראה הוא סוג של לא זה ולא זה אלא ליצן